• Jubilarissen

  • Afgelopen zaterdag voor de wedstrijd van het 1e tegen de Esch zijn er nog twee jubilarissen gehuldigd. Beide konden door omstandigheden niet op de zilverlingenavond aanwezig zijn.
    Fred Ziegerink werd gehuldigd voor zijn 25 jarig lidmaatschap en is dus een nieuwe zilverling, terwijl Toon ter Horst gehuldigd werd voor zijn 40 jarig lidmaatschap.

    Namens het bestuur van harte gefeliciteerd.

    Jubilarissen Jubilarissen 1 Jubilarissen 2 Jubilarissen 3